Not resolved
2.0
Details
Additional Fees
Advertised vs Delivered
Billing Practices
Customer service
Delivery Service
Discounts and Special Offers
Diversity of Products or Services
Exchange, Refund and Cancellation Policy
Price Affordability
Privacy and Data Security
Product or Service Quality
Turnaround Time
Warranty
Website
2 comments

Made 3 seperate orders.Didn't receive any of them.

Was told I could only dispute 2. Seller sent one tracking number for 3seperate packages. My post office says it could not be so. Items were on sale.

Prices were increased and they didn't ship. No communication from them. At all. It's not fair.

I bought 8 tablets and 20 monitor bits.recieved Nothing. I was scammed. Someone needs to look into this.

Never buying anything more unless I am refunded.Please investigate.

Reviewer is in unhappy mood. Please immediately contact the author of this review to discuss order processing issue of dhgate shipping service. Dhgate needs to read this review and look into the issue (if any) according to poster's claims.

Other people also mentioned dhgate shipping service in their reviews. You may find this information helpful for further shopping at Dhgate. You can also consider other company suggested by the author: Ebay.

Had an Experience with Dhgate?

Write a review

Comments

Terms of Service
Post Comment
Cancel
Dhgate2014
#1260780

Hi Nickola Wright,

We are sorry to hear about your experience.We checked here and for this order: 245894024, our Resolution Center is currently mediating for a resolution on this issue.

For this order 245893929, a refund was made on 2016-12-22 and the money was returned on the same card account you used to pay while for this order: 245894582, we found here and you have already confirmed the delivery of the goods.

For the first order, please check both your personal and DHgate inbox for the updates as you will surely be contacted by the analyst assigned on this case.

If you have any other questions, please do not hesitate to contact us through the following link: http://www.dhgate.com/contact/contactUs.do?from=nav_menu&ntalker=1 or send an email to customer-support@dhgate.com .

Regards,

Sil Customer Service Center DHgate.com

Anonymous
to Dhgate2014 Cape Coral, Florida, United States #1261393

I had to mark it as received as customer service told me I could only dispute 2 of my orders.I chose to lose the order of lesser value.

The only conclusion I came to was because my items were greatly reduced at time of purchase, then increased, they choose not to honor. Very dishonest.

Scammers.That's not how you treat customers.

You May Also Like

Dhgate - Item is not the one in the sellers picture Dhgate "Ordered a Bluetooth wireless mic from seller. Since the shipping is only via DHL and it says its 2-6 business days. So my item was shipped on April 20 and..." Read more Dhgate - Best Site Ever Dhgate "Everything Whent Fine, Got my Product, very Cheap, Love Dhgate, This The Best Site To Buy Football Kits Rather than Spend 40$ from Official Club Stores...Hope Theres More Products For..." Read more Dhgate - 2 Flower girl dresses Dhgate "I ordered 2 flower girl dresses for my wedding and when received the dresses they were complete garbage and looked nothing like the picture. I was told to send the..." Read more Dhgate - Extremely Disappointed in Seller: posy518 Dhgate "First off, I want to reiterate from my previous review that DHgate is a good site where you can get quality replicas. But you must be careful. I'm a very..." Read more Mingle2 - I can't send messages to my friend and my friends cant send message too. i don't know why Mingle2 "i dont know whats going on with my account. anytime i'm trying to send my friends message it always show me. We need additional information from you to prove you..." Read more Usaa - Unbelievable Usaa "Recently I was involved in an accident where upon approaching a light another driver who was stopped behind a much larger vehicle pulled out at the last minute in front..." Read more Little Caesars - NEGATIVE MARKETING FOR LITTLE CAESER'S PIZZA Little Caesars "To person who verbalized the negative nature of this described Little Caesar Commercial; I agree with you. This commercial is absolutely the most thoughtless regarding Father & Son. There is..." Read more Lazada Philippines - Refund money and broke item Lazada Philippines "Im really dissapointed in my order in lazada because i cannot use my order because when they deliverd and i try to use but its broke, this is 2x i..." Read more