Not resolved
1.9
Details
Additional Fees
Advertised vs Delivered
Billing Practices
Customer service
Delivery Service
Discounts and Special Offers
Diversity of Products or Services
Exchange, Refund and Cancellation Policy
Price Affordability
Privacy and Data Security
Product or Service Quality
Turnaround Time
Warranty
Website
1 comment

Got charged $85 for two items but instead received a $1 piece of rubber?????

Reason of review: Problem with delivery.

Had an Experience with Dhgate?

Write a review

Comments

Terms of Service
Post Comment
Cancel
Dhgate2014
#1319740

Hi,

We are sorry to hear that you did not receive all the items that you ordered.We will assist you on that.

We suggest that you file a dispute so that you can request either a refund for the undelivered items or a replacement. This is the best way for us to assist you in getting a resolution.

Please open this link to get you started in filing a dispute on this order: http://www.dhgate.com/myaccount/refund/refundafter.do?act=newAgreementFromTrader&rfxid=ff8080815ac6e791015afc2aaee121c5

Once the dispute is filed, the seller is given 5 days to resolve the issue.

If the merchant will not resolve the issue until the 5th day since the dispute was filed, please contact us back so that we can assist you in escalating the issue to our Resolution Center.

Please do not hesitate to contact us through the following link if you have any questions: http://www.dhgate.com/contact/contactUs.do?from=nav_menu&ntalker=1 or send an email to customer-support@dhgate.com .

Regards, Sil Customer Service Center DHgate.com

You May Also Like