Filter by rating
filters
State:
Show
City:
Show
Product:
Show
Absolutely sick with these people....4 weeks ago we ordered toys and electronics for our kids for Christmas. Totaling $275. We were PROMISED a delivery date of December 20, 2014. Seller never sent us any updates or anything, and we discovered our tracking number was...
View full review
Review
#573094 Review #573094 is a subjective opinion of poster.
Reason of review
Problem with delivery
Preferred solution
Deliver product or service ordered

Coat Review

I ordered a coat and they took my money and gave me a invalid tracking number!!
View full review
Review
#572762 Review #572762 is a subjective opinion of poster.
Reason of review
Poor customer service

NEVER BUY FROM DHGATE.COM CROOKS!!!!!!

1.5
Details
YOU ARE NOT LYING!!!!! THEY JUST STOLE CHRISTMAS FROM ME AND MY FAMILY. I MADE AN ORDER FROM THEM FOR MY HUSBAND AND CHILDREN AND THE ITEMS I BOUGHT WAS MUCH TOO SMALL FOR MY HUSBAND AND CHILDREN. SO I TRIED TO NEGOTIATE WITH THE SELLER AND MEDIATORS AND IT'S BEEN TO NO AVAIL. I ASKED FOR AN EXCHANGE OR MY REFUND BUT THEY DECLINED AND WAS VERY NASTY AT DOING SO. I SENT AND EMAIL TO A TELEVISION NEW STATION TO WARN OTHER PEOPLE NOT TO BUY FROM THESE PEOPLE. NOW I'M STUCK WITH CLOTHES THAT NOW OF US CAN WEAR THAT I ORDERED FROM DHGATE'S. THEY ASKED ME FOR PROOF THAT THE WINTER JACKETS WAS TOO SMALL, THEY EVEN SUGGESTED I GO AND ASK A FRIEND TO TAKE PICTURES OF THE JACKETS BEING TOO SMALL. IF WE KEEP TRYING ON THE JACKET, THEIR GET DAMANGED. ALL OF THIS HAPPEN THIS STARTED HAPPENING LAST THURSDAY 2014. THEY WILL REAP WHAT THEY HAVE SOWN.
View full review
4 comments
Anonymous
#1003819

I too have been defrauded by a seller called IT-MART on the website DHGATE.com. DHGATE.com will recycle 3 bot-generated responses when you raise a case with them, then ignore you after the 3rd response.

meanwhile IT-MART is still listing and operating as usual.

The website prioritises sellers more than buyer protection. I would never buy through them again.

Anonymous
#1003764

DHGate.com are THIEVES. How can you folks trust a business from a communist country such as China?

They have no self respect, they steal everything like monkeys. No responsibility whatsoever.

Criminals! Don't be *** and do not do any business with DHGATE.com nor with China in general!

Anonymous
#970429

I recently order three items through dhgate, from three different sellers. All three orders were sent to me with incorrect quantities.

Surprise, surprise, all three shorted me.

After I get this fixed, I will never order from these crooks again.

Anonymous
#918491

Hi PRYNCESSJD! This is Noelynn.

We are sorry to hear about your experience from one of our sellers, let me help you. Please send us a direct message with your order number and additional contact information so we can assist you further.

View more comments (3)
Review
#571139 Review #571139 is a subjective opinion of poster.
Cons
  • Being ripped off
  • Being lied to
  • Customer service
Reason of review
ITEMS TOO SMALL
Loss
$102
Preferred solution
Full refund
DHGate are a bunch of thieves and something needs to be done about them! I will NEVER buy from them again and I have told everyone I know not to either. A brief background to my hideous experience with them: I bought an item back in June which was never delivered. I...
View full review
1 comment
Anonymous
#1003762

dhgate stole images from my website and are acting fake polite, then disconnect chat after wasting my time, those criminals, never any business with chinka again and i now boycott ALL "made in chinka" products!! ALL OF THEM!

Review
#570573 Review #570573 is a subjective opinion of poster.
Cons
  • False tracking number
  • Being ripped off
  • Their lies for a buyer protection
Reason of review
Theft lies and lack of refund
Preferred solution
Full refund

Dhgate in Guangzhou, Guangdong - Constant lies and bad quality products RUN THE OTHER WAY

Dhgate - Constant lies and bad quality products RUN THE OTHER WAY
Dhgate staff/managers-They are trained to stall the customer and to say whatever they have to say to keep your money for a long time without having to give you a refund. On November 27 I purchased a wristwatch ,a pair of shoes and 2 beanies. December 13 a package arrived as promised but the 2 beanies/shoes were missing. The next day December 14 another package arrived with the shoes but I still haven't recieved my beanies. Dhgate staff at live chat keep saying they can't locate my order with the beanies even though I paid for them! The wristwatch is terrible quality, and the snap chain to put it on your wrist broke the same day I got it.... The shoes are OK but nothing special. They actually appear to have been worn before.... Still waiting for my beanies and trying to get a replacement wristwatch. It's become a nightmare. Dhgate live chat staff do not know their *** from *** in the ground and their managers are terrible. I contacted 2 managers via email addresses I found posted on this site but they are as bad as the live chat if not worse! I also do not think for one minute any of the reviews here were posted by a single person. I think all the reviews are true as I am experiencing the same difficulties and same bs. I wish I never purchased from dhgate!
View full review
Review
#570526 Review #570526 is a subjective opinion of poster.
Reason of review
Poor customer service
Loss
$99
Preferred solution
Deliver product or service ordered

Online Order Review

I have place order but have not recievid it wat do I need to do
View full review
Review
#570321 Review #570321 is a subjective opinion of poster.
Reason of review
Problem with delivery

Dhgate in Brampton, Ontario - Badly handle dispute

1.2
Details
Very sorry to say that the worst experience I had with DHGate. They send my wrong order after 6 weeks of non stop conversation. They promise me to refund my money in 10 days and closed my case. They lied on every step, there live operator has no say just to a part of therapy to there client, not authority, no update information. I got many emails from them they are going to refund, but when I ask to there CS operators, they told me to send as attachment of conversation. So bottom line they have no record, of what is going on with the case. They always emphasis please leave a positive feed back what they did, truth is they send me last email, are going to refund, but please leave the positive feedback now, why I conclude without solving my problem. I use to buy all the times through ebay, never had a problem and I had my high rated deal. Now my next step is to talk about my bad experience on many web sites as possible, to expose how they work. Now finally they stop answering me, losers.
View full review
1 comment
Anonymous
#915067

Hi! This is Noelynn.

We are sorry to hear about your experience here in DHgate and we are here to help you. Please send us a direct message with your order number and additional contact information so we can assist you further.

You may also contact us through our online chat or message system to further assist you. http://www.dhgate.com/contact/contactUs.do

Review
#568769 Review #568769 is a subjective opinion of poster.
Cons
  • Being lied to
Reason of review
Not as described/ advertised
Loss
$30
Preferred solution
Full refund

Dhgate - SCAM - FALSE TRACKING NUMBER - SCAM

DHGate - you just keep doing this! You allow your DISHONEST sellers to do the "fake tracking number" trick time and time again. You frustrate your customers because you TAKE THEIR MONEY and they get NOTHING. No product. If they are lucky, maybe a refund THREE MONTHS LATER. It just keeps happening. YOU COULD STOP THIS DISGUSTING PRACTISE IF YOU WANTED TO, BUT YOU DON'T. That's because you are using customer's money in this fraudulent SCAM! AND you don't let ripped off customers leave feedback! So your feedback system is a total lie. You shut down feedback in return for a refund. That's disgusting. You might be able to stop comments on your FACEBOOK PAGE, but you can't stop customers telling the world on every available consumer website about your RIP OFF, STEALING SCAM.
View full review
Review
#567833 Review #567833 is a subjective opinion of poster.
Product
Dhgate Website
Reason of review
Poor customer service
2.0
Details
DHGATE! Aimibridal SCAM!!!!!!!!
DHGATE! Aimibridal SCAM!!!!!!!!
DHGATE! Aimibridal SCAM!!!!!!!!
DHGATE! Aimibridal SCAM!!!!!!!!
bought my dress, it came looking nothing like i asked it was see through. I could see my butt crack and the bra cups it was cheap material and looked nothing like the requested dress. asked for refund, they refused saying it was to much work for them to not get paid...
View full review
1 comment
Anonymous
#911646

Hi! We are sorry to hear about your experience to one of our sellers and we are here to help.

Please send us a direct message with your order number and order details to further assist you.

You may also contact us directly through our online chat service. http://www.dhgate.com/contact/contactUs.do

Review
#564580 Review #564580 is a subjective opinion of poster.
Reason of review
Not as described/ advertised
Loss
$150
Preferred solution
Full refund
Tags
  • Aimibridal
Resolved

Resolved: Poor DHGate, you will not last...

1.0
Details
On 2014-01-17 I bought some clothes from DHGate, with the value of US$10.50 (Order 1453701243) The case is I never received the product, the seller, "emilyfang", just put an invalid tracking number, and DHGate closed the order as completed. Every time I talk to the seller, it talks it will send, it has some problems, every time the same reply. And DHGate has a policy of cheating and stealing, because they said due to a policy they can't do nothing, so I just lost my money. Also complaining in http://www.complaintsboard.com/complaints/dhgate-never-receive-a-product-c736244.html https://www.trustpilot.com/review/www.dhgate.com?r=0&correlationId=847ef61d-8109-498b-aff3-e2d2f9083d96 Poor DHGate, you will not last...
View full review
8 comments
Anonymous
#1200625

I ordered my son a pair of School shoes and it's going on a month haven't received my order yet!!!! I'll never order from this Company again!

Anonymous
#1070709

i agree dhgate wont last i ordered my eedding dress from charmingy btidsl got srong tracking #. customer service font help.

request refund of $90.91 now i know i wont get dress nor money. will csll better business bureau monday

to get help with my refund

Anonymous
#1064115

I have been trying to open a dispute three times after one of your sellers sent me LESS THAN HALF of the batch of bags I ordered and still went on to ignore me after they decided to delay sending me my bags so the 90 days would run out so I could leave a review. Your business practices are disgusting and as far as Im concered you need to be shut down.

andrei.lima75
#924226

After almost 10 complainings in different places, finally they assumed the error and gave to me some credit.

It was not what I was looking for, because my money was not really returned, and never will be.

I don't intend buy anything more in this place, so the credit will not be used.

People there are not reasonable... they just wanted to close my case and let as "lost money".

I had to bug them a lot to have something. I don't like that.

Lucky for me it's only 10 dollars, but I wonder what would happen if it was more...

Anonymous
#911645

Hi andrei.lima75! We are sorry to hear about your experience and we understand how frustrating this must be, I checked your order and indeed it was close however we can still process you a refund.

We suggest that you send a message to the seller and negotiate on a resolution.

If they agree on a refund, please ask him to leave a message for you saying "I agree to refund *** and then you can contact us again and we will arrange the refund for you. We are here to help you and we will guarantee you our service.

Anonymous
#913545
@DHgate

DHGate - you just keep doing this! You allow your DISHONEST sellers to do the "fake tracking number" trick time and time again.

You frustrate your customers because you TAKE THEIR MONEY and they get NOTHING. No product. If they are lucky, maybe a refund THREE MONTHS LATER. It just keeps happening.

YOU COULD STOP THIS DISGUSTING PRACTISE IF YOU WANTED TO, BUT YOU DON'T. That's because you are using customer's money in this fraudulent SCAM! AND you don't let ripped off customers leave feedback! So your feedback system is a total lie.

You shut down feedback in return for a refund.

That's disgusting. You might be able to stop comments on your FACEBOOK PAGE, but you can't stop customers telling the world on every available consumer website about your RIP OFF, STEALING SCAM.

Anonymous
#1118209
@DHgate

These are all lies to fool the consumer

Anonymous
#911641

Hi andrei.lima75! We are sorry to hear about your experience and we really understand how could this be so frustrating.

Please send us a direct message about your order number and order details to further assist you.

You may also contact us directly through our online chat system. http://www.dhgate.com/contact/contactUs.do

View more comments (7)
Review
#564130 Review #564130 is a subjective opinion of poster.
Cons
  • False tracking number
  • Being ripped off
  • Customer service
Reason of review
Poor customer service
Loss
$11
Preferred solution
Full refund